در وبلاگ ما عضو شوید ...
آريا1+5

درود بر شما بازدیدکنندگان وبلاگ. امیدواریم که تا به حال از مطالب ما خوشتان آمده باشد و از وبلاگ لذت کافی برده باشید.

 تا به حال هر مطلبی که برای شما گذاشته ایم بدون رمز بوده و نیازی به عضویت در وبلاگ نداشته اما از این به بعد باید در وبلاگ ما عضو شوید تا بتوانید از بسیاری از مطالب استفاده کنید و توجه داشته باشید که هنگام عضویت کشوری که می خواهید عضو آن شوید را انتخاب کنید.

مطالبی که برای مشاهده آن نیاز به عضویت دارند:

داستان های 1+5، مصاحبه و بسیاری از مطالبی دیگر که بعد ها با نظرات ارزشمند شما گذاشته می شود پس هر چه زود تر در وبلاگ ما عضو شوید.



نظرات شما عزیزان:

ali
ساعت11:13---7 آذر 1391
سلام به شما دوست گلم
ادرس وب ما تغیر کرده
قبلا این بود
a-jahani.loxblog.com
و حالا
a-jahani.ir
لطفا بعلاوه اولی دومی را هم اضافه کنید
با تشکر فراوان


حسن
ساعت11:33---4 آذر 1391
سلام خدمت مدير وبلاگ وبلاگ قشنگي داري اي كاش منو توش لينگ كني اگر لينگ كردي با نام تجارت فناوري اقتصاد كشاورزي لينگ كن وبعد اكر زحمتي نيست به وبلاگم بيا نظرتو بده تا منم بفهمم وبا افتخار لينگت كنم ممنون ميشم راستي در نظر سنجي ماهم شركت كنيدwww.hasan.pear.loxblog.com

mohadeseh
ساعت17:35---13 شهريور 1391

سلام وب جالبي دارين خوشحال ميشم به منم سربزنيد

پاسخ:نظر لطفتون است.

حتما سر می زنم.آلمان



فرناز
ساعت3:42---9 شهريور 1391
آپم بدو بیا و کلی کلی نظر بده....
بدو بدو که دیره.....
titi500.loxblog.com


ریحانه(طایفه ی ماه عسلی ها)
ساعت16:49---2 شهريور 1391
سلام.دوست خوبم پست جدید من یه عهدنامه ی ماه عسلی هستش که منتظره شما دوست گلم اگه قبول داشتیش با نظرت تاییدش کنی و پاش یه امضای خوشگل بزنی.فقط خواااااااااااااااااهش میکنم بدوووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو و بدوووووووووووووووووووووووووووو ووووووووووووووووووووووووو بیا....قربانت ریحانه

ساناز
ساعت22:43---24 مرداد 1391

مرسی که اومدی ..خوب شد اون پرده رو حذفش کردی برام باز نمیشد وبلاگت ..

پاسخ: خواهش می کنم راستی چرا باز نمبشد؟! انگلستان



ساناز
ساعت22:13---24 مرداد 1391

چه بى تفاوت زندگى میکنند آدم ها بى آنکه بدانند
در گوشه اى از دنیا تمام دنیاى کسى شده اند

پاسخ:زیبا است.

آلمان



حسین ممدی
ساعت17:10---21 مرداد 1391
سلام



از وب قشنگی داری



آفرین



لذت بردم

به منم سر بزن


fateme
ساعت17:06---21 مرداد 1391
سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی داری لینکت کردم
پاسخ: مرسی انگلسان


شقایق - رها - مژده - صبا
ساعت16:25---21 مرداد 1391

سلام وب خوبی داری به ما هم سر بزن نظر یادت نره بای گلم

پاسخ: باشه حتما انگلستان



گلنوش
ساعت22:41---19 مرداد 1391
قبلا گفته بودم همکار میخوام نویسنده ی وبلاگمه فقط میاد مطلب میزاره البته مثه خودم مدریت میکنه معمولا مطالب کوتاه میزاره البته باهم
پاسخ: آهان فهمیدم. انگلستان


گلنوش
ساعت20:59---17 مرداد 1391

کاش کودک بودم تا بزرگترین شیطنت زندگی ام نقاشی روی دیوار بود

ای کاش کودک بودم تا از ته دل می خندیدم نه اینکه مجبور باشم همواره تبسمی تلخ برلب داشته باشم

ای کاش کودک بودم تا در اوج ناراحتی و درد با یک بوسه همه چیز را فراموش می کردم

پاسخ: بسیار زیبا انگلستان



ريحانه
ساعت19:47---17 مرداد 1391

قالب جديد وبلاگتون خيلي قشنگ تره

پاسخ:ممنون عزیزم.نظر لطفت است



گلنوش
ساعت1:24---13 مرداد 1391

salaaaaaam
اپم خوندنش زیاد وقتتو نمیگیره میخوام بخونیش

پاسخ: باشه یه سر میزنیم. انگلستان



saeedkhatar
ساعت16:27---12 مرداد 1391
سلام داش تبادل لینکو هستم منو وقت تفریح بلینک خبر بده لینکت کنم

gisoo
ساعت0:21---12 مرداد 1391
in engelestan chiye tahe hame chi hast ??????/
پاسخ:ممنون از نظرت.عزيزم انگلستان كه پايين بعضي از مطالب است يعني نويسنده اين مطلب انگلستان است. با تشكر آلمان


گلنوش
ساعت0:40---11 مرداد 1391
مرسی که به وب دوستم هم سرزدی /مهدی/
پاسخ: خواهش می کنم. انگلستان


gisoo
ساعت0:10---11 مرداد 1391

پدر ژپتو به پینوکیو گف: پینوکیو......چوبی بمان......آدمها سنگی هستند.... دنیایشان قشنگ نیست

پاسخ: بسیار زیبا! ممنون از تو انگلستان 



مهدی
ساعت20:56---10 مرداد 1391

عالی بود داداش ممنون
به ماهم سری بزن

پاسخ: بهت سر زدیم. ممنون از تو انگلستان



گلنوش
ساعت18:40---10 مرداد 1391

سوالشو گذاشتم برو بخون

پاسخ: آمدم. انگلستان



گلنوش
ساعت15:58---9 مرداد 1391

ادرس یکی دیگه از وبلاگامو که بایه پسری به اسم مهدی اداره میکنم برات نوشتم خواستی بیاعزیزم

پاسخ: باشه سر میزنیم. انگلستان



گلنوش
ساعت1:14---8 مرداد 1391
…..*..lovel…*
…..*..lovelovelo…*
…*..lovelovelove….*
..*.lovelovelovelove…*…………….*….*
.*..lovelovelovelovelo…*………*..lovel….*
*..lovelovelovelovelove…*….*…lovelovelo.*
*.. lovelovelovelovelove…*….*…lovelovelo.*
.*..lovelovelovelovelove…*..*…lovelovelo…*
..*…lovelovelovelovelove..*…lovelovelo…*
…*….lovelovelolovelovelovelovelovelo…*
…..*….lovelovelovelovelovelovelov…*
……..*….lovelovelovelovelovelo…*
………..*….lovelovelovelove…*
……………*…lovelovelo….*
………………*..lovelo…*
…………………*…..*
…آآآآآآآآآآآآآپم


گلنوش
ساعت23:49---6 مرداد 1391
بس که دیوار دلم کوتاه است...
هرکه از کوچه تنهایی من می گذرد ،
به هوای هوسی هم که شده ....
سرکی می کشد و می گذرد!!!!


persian.girl
ساعت19:37---6 مرداد 1391
سلام.وبلاگ خیلی قشنگی داری.خوشحال می شم به منم سر بزنی.نظر فراموش نشه ها.اگه دوست داشتی منو لینک کن و در قسمت نظرات وبلاگم بگو با چه اسمی لینکت کنم.مرسی

رها
ساعت16:56---3 مرداد 1391
سلام وب خیلی خوبی داری

به منم سر بزنو اگه مایل بودی به سوالم پاسخ بده
پاسخ: ممنون رها جان! آدرس وبلاگت رو درست کن تابیایم! انگلستان


گلنوش
ساعت15:57---3 مرداد 1391
مرسی که دعوتمو پذیرفتی ودوباره سرزدی ممنوننننننننننپاسخ: خواهش میکنم! انگلستان

ali
ساعت14:04---2 مرداد 1391
با تشکر فراوان که به وب من امدید پاسخ: ممنون! انگلستان

علی
ساعت22:01---31 تير 1391
ممنون که در وبلاگ من عضو شدید من هم عضو می شم با تشکر
راستی من تبادل لینک بلد نیستم


ساناز
ساعت14:50---31 تير 1391

وقتی پاهایت یاری نکنند

بن بست همان جاییست که ایستاده ای !!!


گلنوش
ساعت15:32---29 تير 1391
salammmmmmm

یه اپ کوچولو کردم خواستی بیا.پاسخ: گلنوش عزیز! ممنون که این قدر به ما سر میزنی. بهت سر زدیم. ممنون از تو انگلستان


ساناز
ساعت14:37---28 تير 1391
عکس تو را به سقف آسمان سنجاق میکنم ... حال که این روزها از فرط دلتنگی ،

چشمانم مدام رو به آسمان است ...

بگذار تو در قاب چشمانم باشی..

سلام دوسته عزیز وبه زیبایی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی.. پاسخ: درود ساناز عزیز. چشم حتما بهت سر می زنیم. تو هم در وبلاگ ما عضو و به ما سر بزن. در ضمن خوشحال میشیم که با ما تبادل لینک کنی. ممنون که نظر دادی. انگلستان


گلنوش
ساعت23:47---22 تير 1391
سلاممممممم

خوشحال میشم پیش ماهم بیای تازه وبمودرست کردم دوست دارم اولین کسی باشی که به من سرمیزنهپاسخ:گلنوش عزیز. به تو سر خواهیم زد. ممنون که این قدر فعال هستی!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

22 / 4 / 1398برچسب:, :: 16:35 :: نويسنده : سران کشور های 1+5

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آريا1+5 و آدرس 51aria.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

با سپاس فراوان سران کشورهای۱+۵





نويسندگان